FILM2012.reismee.nl

Terug naar huis

Online inchecken lukte vanochtend gelukkig wel.
Met wat passen en meten hebben we toch alles in de tassen gekregen. Vooral de bergen schelpen, kleine en grotere stenen, kleine en een hele grote bevertak, aangeschafte boeken en andere souvenirs zorgden ervoor dat er meer mee terug gaat dan we meegenomen hebben.

Bij het inleveren van de camper waren er gelukkig geen onverwachte tegenvallers. Nog wel een meevallertje: we kregen 3 dagen huur terug voor de ongemakken in de eerste weken. Dat vereffende de rekening van de ruim 1.100 kilometer die we teveel gereden hadden, mede door de omzetting van het reisschema de laatste paar weken.
Met alle spulletjes die we over hadden (zoals een goede koekenpan) hebben we en ander Nederlands gezin blij kunnen maken. Dat voelt beter dan alles maar in de afvalbak te gooien.
Daarna was het tijd om naar het vliegveld te gaan. De rest van de lange terugreis naar huis is te saai om verslag van te doen.

We kijken terug op een fantastische vakantie, we hebben enorm veel gezien en gedaan en ervaringen opgedaan om niet te vergeten. Wie weet krijgen we ooit nog eens zo'n mogelijkheid...

charissa jaspers

Welkom thuis. Ik heb weer genoten van jullie verhalen. Wat die laatste zin betreft: jullie maken zeker nog wel een keer zo'n reis. Het reisvirus heeft zich genesteld en zal jullie over een paar jaar vast weer grijpen.

Winfried

Het uitzoeken van de foto's duurt vast ook nog een paar maanden, dus de vakantie is nog laaaang niet afgelopen ;-)

Cora Westdorp

Welkom thuis....het was weer een genot om het zo te kunnen volgen!!