FILM2012.reismee.nl

De stress slaat toe

Vandaag dan echt de allerlaatste veerboot van onze vakantie, van Langdale naar Horseshoe Bay. We komen duidelijk steeds dichter bij Vancouver, want elke overtocht worden de veerboten een slag groter. Eenmaal van de boot af, zijn we direct in de drukte beland. Hier kunnen we weer wennen aan de drukte die ons straks thuis ook weer te wachten staat.

Nog een laatste toeristische attractie, Lynn Canyon, een mooie diepe canyon met sommige prachtige poeltjes om te zwemmen, maar vooral voor de durfals. Er zijn er meerdere die hun avontuur hier niet meer na kunnen vertellen.
Velen hebben de poeltjes ook als wensput gebruikt, waar de durfals dan weer gretig gebruik van maken...

's Avond op de camping slaat de vertrekstress dan toch toe. Keuzes maken wat wel en niet mee kan, kijken of we alles wel ingepakt krijgen en online inchecken. Een en ander werd enigszins belemmerd door een hevige onweersbui, onze allereerste, waardoor we niet echt uit de voeten konden en de internetverbinding hier was hopeloos. Na enen lagen we in bed en de wekker op 6.00 uur gezet om de volgende ochtend alles op tijd op orde te hebben.