FILM2012.reismee.nl

Spoorzoeken

Toen we gisternacht op de camping aankwamen hadden we de camper maar op het parkeerterrein gezet. Toen we vanochtend wilden gaan betalen voor onze ‘dry-camping' plek, was dat niet nodig: geen officiële plek, dan kost het ook niets. Mooi meegenomen en ze hadden hier fantastische douches én internet.

De rest van de dag moesten we nog wat bijkomen van de vermoeiende dag van gisteren, kortom we hebben niks gedaan.
We probeerden nog even een wildlife refuge te vinden, maar we liepen vast op de stoffige logging roads.

Eind van de middag zijn we naar Anutz Lake gereden, omdat we morgenochtend naar Little Huson Cave Regional Park willen gaan kijken, dat daar vlakbij schijnt te zijn.
De bewegwijzering was echter hopeloos. Daarbij kwam ook nog eens dat de wegen niet bestonden op onze wegenkaart, TomTom hier ook geen wegen kende, er teveel stoffige logging roads waren, twee keer verkeerd reden en we begonnen te twijfelen of we morgen de weg terug nog wel zouden kunnen vinden. Na meerdere keren op het punt gestaan te hebben om te keren, vonden we uiteindelijk toch Anutz Lake waar Linde en Floor leuk aan een strandje konden spelen. En zowaar, we stonden niet eens helemaal alleen.