Mooie zomerdag

Toen we vanochtend de gordijntjes open schoven op de parkeerplaats van de WalMart, keken we recht tegen een bord aan dat duidelijk aangaf dat het niet was toegestaan hier te overnachten. Dit was blijkbaar de uitzondering op de regel dat je bij WalMart mag overnachten.
Toch nog maar even pannenkoeken gebakken en toen zijn we weggegaan.

Na de wekelijks terugkerende huishoudelijke activiteiten zijn we vroeg in de middag op de camping bij Kleanza Creek gaan staan. De dames gingen bij de beek genieten van de onbewolkte zomerdag. Het was met zo'n 30 graden immers te warm voor echt inspannende activiteiten.
Marijn deed ondertussen zijn best om onder een enorme laag stof weer een camper tevoorschijn te toveren. We gaan er vanuit dat we nu de gravel- en zandwegen achter ons hebben en dan is het wel zo prettig dat niet bij elke aanraking met de camper je kleren onder het stof zitten.

's Avonds was het weer eens tijd voor een kampvuurtje met marshmallows, terwijl zo nu en dan een kolibrie voorbij vloog.