FILM2012.reismee.nl

Op naar Telegraph Cove

Allereerst hebben we groots inkopen gedaan in een Super Store (zo'n mega supermarkt annex warenhuis) in Campbell River en hebben we de benzinetank weer afgevuld. We kunnen er weer een week tegenaan.

Na 6 dagen koken boven het kampvuur vonden we dat we ook zo'n RVS pan met hengsel moesten hebben, net als Lo Camps. We hebben het trucje af kunnen kijken van hem en willen dat vaker gaan doen. Maar na eerst naar Canadian Tire verwezen te zijn (een soort hardware-, kampeer- en bandenzaak) en vervolgens naar River Fisherman Outdoor Store, zaten we nog steeds zonder kampvuurpan. We sturen Lo wel een mailtje.

De rest van de dag stond vooral in het teken van het afleggen van het resterende deel van de kleine 300 kilometer naar Telegraph Cove, waar Marijn morgen een Grizzly excursie wil doen. Eenmaal daar aangekomen waren er gelukkig nog voldoende plaatsen vrij.
Wat ons hier meteen opviel, het is ook onmogelijk ze te negeren, zijn de vele kolibries die hier rondvliegen. Al zoemend vliegen ze razendsnel aan je voorbij. Prachtige vogeltjes zijn het.