FILM2012.reismee.nl

Wasdag

Na 2 weken was het hoog tijd om de kampvuurlucht uit de kleren te wassen. Het dak van het wasserettegebouwtje op de camping was deze winter echter ingestort en afgelopen nacht was alles pas weer hersteld. We moesten dus tot vanochtend wachten voor de was. Kortom we waren erg laat op pad.

Eind van de ochtend zijn we nog even bij Cruise America in Everett (bij Seattle) langs geweest voor weer enkele kleinigheidjes. We werden alleraardigst en snel geholpen.
Maar het verkeer is daar een drukte van belang. Je krijgt spontaan medelijden met de mensen die voor de eerste keer een camper huren en daar losgelaten worden. Net als in Portland, Oregon overigens. Kies dan voor Vancouver. Daar heb je tenminste nog even rustig de tijd om aan je camper te wennen, zonder links en rechts ingehaald te worden.
Wij voelen ons al sinds dag 1 prima op ons gemak met het rijden in de camper. We mijden hoogstens de snelwegen om meer van de omgeving te zien. In het begin kregen we zelfs nog een compliment over de soepele samenwerking bij het achteruit inparkeren op de kampeerplaats.

Het enige spannende moment vandaag was bij het afrekenen bij het tankstation. Allebei onze creditcards werden ineens geweigerd. Een snel telefoontje naar Visa leerde dat er gelukkig niets aan de hand was.

's Avonds op de camping hebben de dames een start gemaakt met het in elkaar zetten van hun dromenvangers met allerlei gevonden spulletjes.

Reacties

Reacties

de klas van Floor

Hel veel kinderen hebben de Avondvierdaagse gelopen. Het was prachtig weer en ze hebben heel veel snoep gehad.
We hebben vandaag de toets voor rekenen gemaakt.
Lindsy was derde bij het nederlands kampioenschap dansen.
We gaan kijken naar het voetballen de aankomende tijd en in de klas kleurt het ook al oranje.
Lars V. en Luuk moesten tegen elkaar voetballen. Lars zijn clubje heeft gewonnen met 6-1.

Floor

Leuk dat iedereen veel gelopen heeft, net als ik hier. Alleen heb ik geen snoep gekregen, maar verdien ik kruisjes waar ik souvenirtjes mee kan kopen.
Ik ben ook bezig met handarbeid houtsnijden met het zakmes van papa.
Ik heb al bijna mijn schoolwerk af, dus ook ik heb bijna vakantie (grapje).

Groetjes aan de hele klas, Floor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!