FILM2012.reismee.nl

Warm

Vandaag weer een wandelingetje gemaakt in Whiskeytown. Deze was ons aanbevolen door het Visitor Center, maar het viel een beetje tegen.
We dachten steeds naast de Brandy Creek te lopen, maar dat was vaak meer op gehoorafstand dan op zichtafstand. Ook vandaag was het behoorlijk wam. 's Middags liep de temperatuur op tot zo'n 34oC. Dat zal er ook zeker mee te maken hebben gehad.
Wel zagen we weer veel hagedissen, een enkeling tot wel zo'n 25 cm, een verdwaalde hazelworm, mooie vlinders en soms wat leuke bloemetjes, zoals deze roze Pussy Ears.

Toen we weer bijna terug bij de camper waren, kwamen we een Amerikaans stel tegen dat vroeg of 'that little RV' van ons was. Ze vonden ons campertje blijkbaar wel schattig. Zo blijkt maar weer dat Amerikanen vooral in het groot denken.

's Middags hebben we groot inkopen gedaan in Redding, wat we elke week proberen te doen. Ook de tank weer vol gegooid tegen een aantrekkelijker tarief dan aan de Californische Westkust.
's Ochtends hadden we al op de camping het afvalwater 'gedumpt' zoals dat heet (Linde en Floor vragen dan ook steeds wanneer we weer moeten dumpen) en de vers watertank bijgevuld.
Zo, wij kunnen er weer een poos tegen.

Toen we de zoektocht wilden starten naar een camping bedacht Marijn zich dat de TomTom daar ook een handig hulpmiddel voor heeft. Dat was wel bekend, maar even ontschoten. Nu reden we zo een camping op. Dat hadden we 4 dagen geleden moeten weten toen we lang rondreden voordat we er een hadden gevonden.
En deze camping had nog een zwembad ook! Toch wel prettiger dan het ijskoude water van Whiskeytown Lake. Wel even de airco aan, want om 18:30 uur was het nog steeds 32oC.

Winfried

en nu weer snel naar bed!