FILM2012.reismee.nl

Another Idiot

Helaas weer in de regen zijn we bij Cape Mears gaan kijken. Op zich best spectaculair, zeker de golven die tegen de rotsen aansloegen, maar door de regen en forse wind hadden we het hier snel gezien. Ook de watervogels lieten zich niet zien, althans voor ons onzichtbaar.

Verder zuidwaarts stuiterend over de kustweg, die soms veel weg had van een achtbaan met hindernissen, zagen we nog enkele zeehonden op een zandbank liggen en eenden zwemmen waaronder de voor ons onbekende Surf Scoter. Grappige naam en mooie eend.

's Middags hebben we een wandeling gemaakt over Whalen Island, een leuk eilandje in Clay Myers Natural Area. Erg rustig, heel afwisselend met zo nu en dan een uitstapje op het strand van de bij eb bijna drooggevallen baai waar Linde weer een muntje vond. Het maakt niet uit waar we zijn, maar Linde vindt altijd en overal geld.
Halverwege zagen we een rivierotter die op z'n gemak met de lunch bezig was. Na enige tijd vond hij dat hij genoeg geposeerd had en zwom er vandoor.
En zowaar bleef het ook nog 1½ uur droog.

Eind van de middag nog een korte stop bij Nestucca Bay National Wildlife Refuge. Wederom in de regen is Marijn naar een uitkijkplatform gelopen, maar er was natuurlijk helemaal niets te zien. Dat bleek ook wel uit de vriendelijke groet van een verzopen Amerikaan: 'Another idiot!'.

Loes

Wat geniet ik van jullie verhalen, ik miste ze een paar dagen, maar nu gezellig veel achter elkaar. Lieve mensen, dit wordt weer een reis om nooit te vergeten!!! Groetjes Loes en Freek

Juf Sietske.

Reis door het lezen van jullie verhalen met jullie mee.
Wat hebben jullie al veel gezien. Ga volgende week aan de klas de foto van Floor met de salamander laten zien en de gekleurde zeesterren.

Marinus Raijmakers

Hoe zou het toch komen, Marijn, dat jij zo dikwijls in één adem met idioten in verband wordt gebracht?

Fleur Raijmakers

Heel leuke foto's zien we. Ik wil ook wel zo'n mooie zeester!
Bedankt voor jullie mail en ik ga er een leuke dag van maken, hopelijk met een zonnetje.